osiemgwiazdek.pl

piątek, 24 maja 2013

Zostałem doceniony.



agatakruss <agatakruss@op.pl>
22.05 (2 dni temu)
do mnie




Na wstępie chciałam Panu podziękować za to, że Pan jest.
Za to,że chce się Panu nas rodziców uświadamiać i przekonywać do swoich,jak dla mnie słusznych racji.
Jestem mamą 8 miesięcznych bliźniąt. Jak dla wszystkich rodziców dzieci są dla mnie całym światem i numerem jeden.Co za tym idzie, bardzo ważne jest dla mnie ich bezpieczeństwo.
Na Pana bloga trafiłam,bo miałam już wybrane następny fotelik Cybex z poduszką ,ale chciałam doczytać więcej opinii i googlując natknęłam się na Pana bloga.
Zaczęłam uważnie czytać Pana opinie i przeglądać wszystkie umieszczone wątki.
Bloga opuszczałam całkowicie odmieniona i uświadomiona.
Dziś już jestem mądrzejsza o wiedzę, którą zdobyłam dzięki Panu.
Rany Julek,ze Panu się chce nas durnych rodziców czytających jak te głupie małpy wyniki testów i tylko nimi się sugerujący. Wielkie dzięki! A sposób w jaki jest to wszystko napisane jest tak dostępne, że nie rozumiem tych, którym chce się jeszcze wchodzić z Panem w dyskusje i to jako Anonimy..
Chciałam powiedzie,ze Pan uświadomił mnie,a ja uświadamiam wszystkich znajomych-rodziców!


Jakoś w Polsce łatwo nam przychodzi krytyka,a na dobre słowo 'nie mamy czasu',wiec ja znalazłam czas na obiektywizm, żeby było po polsku.
Może Pan nawet umieścić na blogu to co napisałam i jeszcze podpisać Agata Kruss (najgorsze to,ze jest jedyna w Polsce,wiec zaraz mnie znajdą ;-)
Żartuje oczywiście, bo uważam,ze nie ma się czego wstydzić,że znalazł się Pan, który poświęca swój czasy ,aby uświadomić nas zapatrzonych w reklamę rodziców ,a jednoczesne dając nam wybór i ja się do tego przyznaję - kupił mnie Pan!
Mnie Pana blog przekonuje i nie doszukuje się tam drugiego dna, że próbuje Pan działać na kogokolwiek czy czegokolwiek szkodę,bo nie zawsze tak musi być, choć tak jest zapisane w naszej mentalności.
Poza tym jako matka wariatka należę również do forum mam dzieci z tego samego miesiąca i roku i tam też zaalarmowałam aby się z Biblia o bezpieczeństwie przewożenia dziecka w samochodzie zapoznały.Reakcje były pozytywne,a nawet okazuje się ,ze jedna z koleżanek była u Pana. Chwaliła za fachowość, uczciwość i uczynność, bo mimo że fotelik kupiła gdzie indziej udzielił Pan rad, wskazówek i jeszcze poprawił montaż fotelika.Super!



-------------------------------------------------------------------------------------------
Taką wiadomość dostałem ostatnio od Pani Agaty. Chwalipięta, wiem. Ale tak mi się miło zrobiło, że wrzucam. Dziękuje serdecznie, cieszę się, że to co piszę trafia do Was rodzice! Jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy i udoskonalania bloga. Cieszę się również, że pomimo specyficznego języka, wielu różnych porównań i wyolbrzymień, to co piszę jest dla Was proste i zrozumiałe.

5 komentarzy:

  1. Ja po Twoim wpisie gościnnym też dostałam kilka miłych maili. Najbardziej cieszy to, że kilkoro dzieci więcej będzie ważonych bezpieczniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A Pani Agata foteliki kupiła u mnie :) Jeszcze raz dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać Twoje wpisy. Jesteś SZALENIE inteligentny!!! :) Gdyby nie to, że nie zaproponujesz, brałabym Cię na męża w ciemno! :D Czy można się nudzić z takim człowiekiem? "Namówiłeś" mnie na fotelik rwf, otworzyłeś oczy na wiele spraw.. Świat byłby po prostu lepszy gdyby po Świecie chodziło więcej takich ludzi jak Ty :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również w tym miejscu chciałabym Panu gorąco podziękować:) Za propagowanie wiedzy o rwf dzięki czemu moje 17 miesieczne blizniaki od wczoraj sa szczesliwymi posiadaczami 2x Axkid Kidzone:)
    Zanim trafilam na bloga nie mialam pojecia o rwf a jak juz jakies pojecie mialam bylam pewna ze musze po nie pojechac z blizniakami do Wrocławia( Nieeeeee!:) a tu sie okazalo ze rwf staja sie coraz bardziej popularne dzięki Pana pracy i kupiliśmy Kidzony w malutkich Żorach na Śląsku:) Sprzedawca byl u Pana na szkoleniu wiec nic tylko sie cieszyc ze jestesmy ( wiem jeszcze dlugo droga) coraz blizej idealu jakim jeat przewozenie dzieci tylem do oporu:)
    Wprawdzie matka wyczyscila konta, ale dzieki Panu mam poczucie ze moje dzieci sa w samochodzie bezpieczne a ja zrobilam wszystko co w mojej mocy zeby tak sie stalo:)
    DZIĘKUJĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również w tym miejscu chciałabym Panu gorąco podziękować:) Za propagowanie wiedzy o rwf dzięki czemu moje 17 miesieczne blizniaki od wczoraj sa szczesliwymi posiadaczami 2x Axkid Kidzone:)
    Zanim trafilam na bloga nie mialam pojecia o rwf a jak juz jakies pojecie mialam bylam pewna ze musze po nie pojechac z blizniakami do Wrocławia( Nieeeeee!:) a tu sie okazalo ze rwf staja sie coraz bardziej popularne dzięki Pana pracy i kupiliśmy Kidzony w malutkich Żorach na Śląsku:) Sprzedawca byl u Pana na szkoleniu wiec nic tylko sie cieszyc ze jestesmy ( wiem jeszcze dlugo droga) coraz blizej idealu jakim jeat przewozenie dzieci tylem do oporu:)
    Wprawdzie matka wyczyscila konta, ale dzieki Panu mam poczucie ze moje dzieci sa w samochodzie bezpieczne a ja zrobilam wszystko co w mojej mocy zeby tak sie stalo:)
    DZIĘKUJĘ:)

    OdpowiedzUsuń