osiemgwiazdek.pl

piątek, 8 lutego 2013

Zostałem zdemaskowany


witam,z tego co sie orietuje to izi sleep to nie da sie rozlozyc w aucie podruzujac i rozumiem ze to ma byc za atut pana foelika?no i co pan tak do tej firmy be safe przyywiazany ?hmm.jakies ukladziki?

Stało się. Moja praca pod przykrywką nie pozostała niezauważona. Czytając powyższy komentarz, widząc liczbę błędów od których bolą zęby i trudności jakie sprawia polska gramatyka, zakładam działanie obcego wywiadu. Berlin? Wiedeń? Moskwa? Tego nie wiem, jednak nie pozostaje mi nic innego, jak tylko wyłożyć karty na stół i kawę na ławę bo w Paryżu najlepsze kasztany są na Placu Pigalle.

Tak, jestem przywiązany do firmy besafe. Zostałem zwerbowany podczas pracy na platformie na Morzu Norweskim. Po transferze łodzią podwodną zostałem wyrzucony na brzeg w pobliżu Dziwnówka, gdzie czekał na mnie polonez caro i wywiózł na miejsce kontaktu (niestety: tajne). Zaproponowany układ jest całkiem prosty: ja przywiązuję się do firmy besafe a oni co miesiąc wysyłają mi butelkę tranu i koszyk muszelek. Istne szaleństwo, dzięki temu pławię się w luksusie o jakim wam się nie śniło. Oczywiście mieszkam w Polsce i uwielbiam układziki, przecież to nasza duma i tradycja, jakże mógłbym coś robić bez układu? Kolejny układ o mały włos nie zdemaskował mnie wcześniej. Negocjowałem z firmą od poduszkowców zmianę mojego postrzegania tej materii i nieopatrznie do prasy wyciekły zdjęcia z przekazania pierwszej części honorarium:



Dzięki moim koneksjom sprawę udało zamieść się pod dywan, rykoszetem oberwało się jedynie jakiemuś posłowi, który ze sprawą nie miał nic wspólnego, ale - bądźmy szczerzy - co mnie to obchodzi? Jestem tak ułożony w tym kraju, że głowa mała, ta akcja to jedynie wierzchołek góry lodowej. Realizacja tego układu jest w toku, podobno przelew już do mnie idzie:


Jest jeszcze tajny układ z maxi cosi i na jego mocy prezentuję kompletnie nieznany fotelik o roboczej nazwie cabrio fix, zdjęcie przedstawia prototyp, o samym fotelu na razie wiadomo niewiele:


Z racji tego, że o tym cudzie nie mówi się za dużo, a większość informacji to tylko dawkowane przez producenta kontrolowane przecieki, nie odważę się napisać nic więcej. Gdy tylko pojawią się jakiekolwiek potwierdzone wiadomości nie omieszkam opisać również i tego modelu. Wierzę, że ze względu na niespotykaną innowacyjność i zaskakujące rozwiązania praktyczno - technicze, niedostępne w innych fotelach z pewnością zatrzęsie rynkiem i okaże się dziełem totalnie wyjątkowym i niepowtarzalnym.

Stay tuned, kochani agenci!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz